سلکتک

هرآنچه باید از وردپرس بدانید

وردپرس یک بستر ایجاد و طراحی وب سایت رایگان و منبع باز است. به شکل فنی تر میتوان گفت یک سیستم مدیریت محتوا (CMS)  است که با زبان PHP نوشته شده است.

برخی این سیستم را ساده‌ترین و قدرتمندترین سیستم وبلاگ نویسی که از پایگاه داده استفاده میکند میدانند.

همچنین دارای انعطاف پذیری و کاربرد فراوان است که باز میتوان آن را یک CMS همه‌کاره نامید.

سلکتک با استفاده از دانش کافی و کامل در حوزه ی طراحی سایت وردپرسی  با زبان های برنامه نویسی و همچنین وردپرس در کنار شما است تا تجربه ی فوق‌العاده ای را با این ابزار کسب کنید.

ما برای شما در این پست تمامی مزیت ها و کاربردهای سایت وردپرسی را شرح میدهیم و همچنین آموزشات کامل و ویژه ای را در این زمینه برای شما به اشتراک میگذاریم.

 

ویژگی_های_وردپرس

پلاگین_وردپرس

وب_سایت_وردپرس

 

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/wordpress-is-a-powerful-cms

+ نوشته شده در  چهارشنبه 31 خرداد 1402ساعت 21:08  توسط سلکتک  برچسب ها: وب سایت وردپرس,پلاگین وردپرس,ویژگی های وردپرس,

پیاده سازی استراتژی های رسانه های اجتماعی

امروزه رسانه های اجتماعی نقش بسیار ویژه ای در کسب و کارها ایفا کرده است. با توجه به رو آوردن اکثر مردم به شبکه های اجتماعی باید نگاه ویژه ای به این رسانه ها داشت.

رسانه های اجتماعی فرصت بسیار مناسبی را برای عموم فراهم کرده است تا هر ایده و استراتژی متناسب که با کسب و کار خود دارند را درآن پیاده سازی کنند.

حال که میخواهید از این ابزارهای قدرتمند استفاده کنید باید طریقه ی استفاده ی صحیح از آن را نیز دریابید.

ما به کمک تیم قدرتمند سلکتک به شما یاد میدهیم که چگونه به کمک رسانه های اجتماعی و خدمات ما، مانند افزایش لایک و بازدید اینستاگرام ، یوتیوب و آپارات بهترین استفاده را کنید تا باعث افزایش آگاهی ، تعامل و کسب موفقیت شما شود.

با ما در این مقاله از بلاگ سلکتک همراه باشید تا بیشتر در رابطه با روش ها ایجاد یک استراتژی مناسب برای شبکه های اجتماعی را توضیح دهیم.

 

 

#استراتژی_های_رسانه_های_اجتماعی

#شبکه_اجتماعی

#تولید_محتوای_با_کیفیت

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 23 خرداد 1402ساعت 19:16  توسط سلکتک  برچسب ها: استراتژی های رسانه های اجتماعی,شبکه های اجتماعی,تولید محتوای با کیفیت,

راه مقابله با لینک سازی اسپم

گاهی اوقات رقیب ها برای پنالتی کردن صفحات سایت شما، اقدام به تعداد زیادی لینک سازی اسپم برای شما می‌کنند.

در نگاه اول ممکن است شما فکر کنید این لینک ها برای شما مفید هستند، اما با بررسی بیشتر به این نتیجه میرسید که دامنه هایی که لینک داده اند، دارای اسپم اسکور زیاد هستند و یا  بعد از مدتی لینک ها حذف می شوند که در این صورت برای سئو سایت شما خوب نیست.

راه مقابله با لینک سازی منفی و اسپم رقبا برای سایت یکی از مهم ترین مواردی است که هر مدیر سئو باید به خوبی برای بهبود روند رشد سایت انجام دهد

در صورتی که راه مقابله با لینک سازی منفی رقبا برای سایت را بیاموزید به هیچ عنوان برای سایت و سئو شما ضرری نخواهد داشت.

بازدید سایت نیز از دیگر پارامترهای لازم برای سئو هست که شما در سلکتک با خرید بازدید سایت می‌توانید این پارامتر مهم سئو را در سایت به صورت اصولی بهبود و افزایش دهید.

در این مقاله از بلاگ سلکتک قصد داریم برای رفع مشکلات لینک سازی اسپم توسط رقبا برای سایت را به شما آموزش دهیم.

 

#راه_مقابله_با_لینک_سازی_اسپم
#شناسایی_لینک_های_spam_سایت
#ابزار_Disavow_گوگل

 

https://selectak.com/blog/seo/Fixing-problem-spam-link-building

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 4 خرداد 1402ساعت 13:56  توسط سلکتک  برچسب ها: راه مقابله با لینک سازی اسپم,شناسایی لینک های spam سایت,ابزار Disavow گوگل,

طول توضیحات ویدیو در تیک تاک

طول متن توضیحات ویدیو در تیک تاک افزایش پیدا کرده است و دیگر به جای 300 کاراکتر می توانید 2200 کاراکتر در توضیحات ویدیو متن قرار دهید

با توجه به آپدیت تیک تاک برای متن توضیحات ویدیو افراد فعال در این زمینه و سازندگان ویدیو برای بهینه سازی محتوای خود بهتر می توانند عمل کنند

TikTok در رابطه با جستجوی محتوا توسط اشخاص، از متن در توضیحات استفاده می‌کند تا تصمیم بگیرد کدام ویدیو را به کاربران خود پیشنهاد و نمایش دهد.

شبکه های اجتماعی نقش اساسی در سئو سایت و رشد یک کسب و کار اینترنتی دارند. باید سعی شود از این سوشال مدیا ها به بهترین شکل استفاده برد.

به کمک خدمت افزایش بازدید با منبع شبکه اجتماعی سلکتک، شما توانایی بالابردن بازدید سایت خود را با سورس شبکه های اجتماعی را دارید و به بهبود سئوخارجی سایت خود کمک می‌کنید.

 

#تیک_تاک

#طول_توضیحات_ویدیو_در_تیکتاک

 

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/Update-tiktok-for-video-description

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 4 خرداد 1402ساعت 13:48  توسط سلکتک  برچسب ها: تیک تاک,طول توضیحات ویدیو در تیک تاک,